donderdag 16 mei 2024

Uitslag van een tentamen

Lieve leukerds en leuke lieverds,


Even geen haiku.

Niet omdat ik niet schrijf, maar omdat ik oprecht in jubelstemming en de gloria ben.

Gisteravond heb ik mijn cijfer voor kwantumfysica binnen gekregen. Ik verwachtte een 6, hoopte op een 6,5. Dit al omdat de exacte vakken niet mijn forte zijn. Ik ben altijd al van de -logies en de -sofies geweest. De kundes (kunden?) en de nomies zijn niet mijn tak. Wat ik van scheikunde ronduit jammer vond, want het is zo boeiend, al die chemische reacties en dus nieuwe stoffen.
Ergens in het vorig jaar begon mijn stress om kwantumfysica dus al. De vakken die gegeven worden zijn immers al niet makkelijk, dus dit zal wel blokken worden. En, zoals ik al dacht.... Ik heb er echt moeite mee gehad om mijn brein om het vak te kunnen vouwen. Youtube staat bij mij nu echt vol met filmpjes aangaande dit onderwerp.
Maar het heeft dus wel zijn vruchten afgeworpen. Ik heb nu namelijk een 8 voor mijn tentamen.

Ik voel mij gelukkig.




Geheel de Uwe,

Mystic M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten