donderdag 20 juni 2024

Afsluiten

 Lieve leukerds en leuke lieverds,


Mijn laatste verslag is ingeleverd, de vooropleiding bijna afgesloten.


Ik sluit veel af, de laatste tijd. Dingen waarvan ik blij ben dat het klaar is, dingen die ik ga missen, dingen die afgesloten zijn terwijl ze -naar mijn gevoel- pas later überhaupt gestart hadden moeten worden.


Het was een spannende tijd. Met meer druk dan mijn schouders konden dragen. Het is wat het is.

In ieder geval tijd om op te ruimen en te schonen.

Dat doe ik nu. Letterlijk en figuurlijk. Spullen worden uitgezocht, het huis wordt schoongemaakt. Onderdeel na onderdeel. Vandaag de wasbak en het gasfornuis in de keuken, morgen de oven en magnetron.

Ik heb een aantal kamers gezogen, beneden gebezemd. Ik hoop morgen wat extra hoekjes op te ruimen en schoon te maken.

Hoekje na hoekje, poetslap na schuurspons.


Ik poets huis en ziel

Lucht de kamers van mijn hart

Was mijn geest helder




Geheel de Uwe,


Mystic M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten