dinsdag 13 januari 2015

Belastingdienst en naheffingen

Ik had van het weekend een blauwe brief ontvangen.
En blauwe brieven, daar heb ik het niet zo op. Over het algemeen brengen die slecht nieuws. Of een tekst die ik niet kan begrijpen. (Wat nou, we maken het makkelijker. Voor degenen die juridische taal begrijpen misschien, of  economie gestudeerd hebben.)
Over het algemeen, boezemt de blauwe brief mij angst in. De paniek slaat toe, zodra ik hem op de mat zie liggen.

De brief lag tot daarnet dan ook lekker op de verwarming te liggen. Af en toe knaagde er een stemmetje dat ik hem openen moest, maar dat negeerde ik met verve en succes.

Daarnet toch maar open gemaakt. Je kunt immers niet tot in eeuwigheid je kop in het zand blijven steken.
Gaat het over 2013. Ik krijg zowaar wat extra geld terug. Om precies te zijn.......

Pam pam paaaaaaammmmmmmm.

Drie hele euro's!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten