zondag 14 april 2024

Waar ben ik trotser op?

Lieve leukerds en leuke lieverds,

Ik weet niet waar ik trotser op ben. Maar trots ben ik!
Gisteren heb ik voor school een presentatie moeten houden (net als mijn klasgenoten). Echt zenuwachtig was ik niet. Ik wist wat ik wilde zeggen. Het jammere was alleen dat ik veel meer te vertellen had dan ik in mijn tien minuten kon zeggen.
In ieder geval: een 9.

Blij en vrolijk naar het station, waar ik mijn leraar Oosterse Filosofie tref.
Ik vertel heb dat ik sinds halverwege maart weer probeer elke dag een haiku te schrijven. En dat het redelijk gaat.
"O. Is zij degene die geschreven heeft in haiku?' vraagt een andere student die er ook bij staat.
Wat blijkt? Hij vertelt nu regelmatig in zijn lessen dat hij een leerling heeft gehad die een verslag heeft geschreven in haiku's. En niet alleen dat.... Hij heeft ook nog een aantal van mijn haiku's opgenomen in zijn lesstof.




Geheel de Uwe,

Mystic M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten