zaterdag 22 november 2014

Vele Gezichten

Trek je jas uit en ga zitten, in mijn virtuele huisje. Vertel mij, wat ik kan doen om je te behagen.

Wie ik ben en waar ik vandaan kom, is nu even niet belangrijk. Ik ben Nederlandse, vrouw. Ik ben dol op schrijven en lezen.

Dit blog start ik, om ongegeneerd alles te kunnen plaatsen wat ik wil. Zonder dat ik me ervoor hoef te schamen. Over leven, verdriet, seks. Meestal zal dat wel in het Nederlands zijn. Een enkele keer ook in het Engels.
Het gaat mij erom, dat ik alles gewoon kan plaatsen. Ik doe wel aan meerdere vormen van blogs, maar daar sta ik bekend. Daar word ik gevonden door allerlei mensen. En dan schrijf ik liever niet over seks. Daar krijg je vreemde blikken van. Hier kan ik plaatsen wat ik wens. Het is redelijk anoniem. Ik kan foto's plaatsen, plaatjes, gedachten. Alles blijft bij mij. Ik zal het verbergen achter het masker van de waarheid.

Ik laat je zien, alle vrouwen die ik waarborg. Die in mij zitten. Ze hebben allen eigen namen, die ik soms ook plaatsen zal. Ze zijn puur, echt. Hoe virtueel ze ook zijn, ze geven ieder aan wie en wat ik ben. Mijn onschuld, mijn warmte. Mijn liefde, mijn hartstocht. Mijn onverzadigbaarheid, mijn trots. Mijn woede, mijn verleiding. En elke emotie die er verder is.


Wees op je hoede, voor al deze vrouwen. Je kunt er verslaafd aan raken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten