zaterdag 16 maart 2024

Twee Haiku´s

 Lieve leukerds en leuke lieverds,

Bij Mystic draait het echt niet altijd alleen maar om seks. (Al doet het dat wel vaak, eerlijk toegegeven. Maar hé. Wat wilde je daar aan doen dan? Me naar je kamer sturen? Dat maakt het er niet beter op hè?)


Soms schrijf ik zelfs ook nog over andere dingen dan over mijn depressies. Zoals bijvoorbeeld in mijn  vorig blog, over werk.

Vannacht ben ik echter wezen krabbelen. Sinds juni 2023 heb ik de wondere wereld van de haiku ontdekt. En zo af en toe vloeit er wat uit mijn brein. Zoals vannacht. En ik wil je ze niet onthouden:


Iedere dag weer
Sterft een minuscule ik
In mijn groots klein zijn


16/03/2024


Donder en bliksem
Te saam in aarde en lucht

Oorlog in hartstocht


16/03/2024


Geheel de Uwe,
Mystic M


Geen opmerkingen:

Een reactie posten