woensdag 13 februari 2013

DANK!!!!


Goed. 
En na mijn zielige verhaal van net: Ik mag tekenen.
Ring ring, de telefoon.
Een uitzendbureau waar ik eerder heb gesolliciteerd voor een functie in een fabriek te Sloterdijk.

"Euhm ja, euhm. Maartje, ze zoeken een receptionist voor twee dagen in de week. In ieder geval een maand. Daarna kunnen ze niets garanderen. Maar ze vragen specifiek om jou."

"Ja, ik wil wel. Wordt druk, maar ik ga het proberen."

"Oke, dan ga ik het bedrijf bellen en dan hoor je me zo."

Tril tril tril. Ben ik wel wakker? Ja!.

Ring ring.

"Ja, met mij weer. Je mag je vrijdag om 10.00 daar melden. En kun je vanmiddag even komen tekenen? Anders ben je niet verzekerd wanneer je daar rond loopt."

Om 15.30 Mag ik een poot zetten.

Welke engel er ook met me bezig is........ Dank je wel. Dank, dank DANK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten