woensdag 10 december 2014

Ik heb een date!!!!!!

Ja ja.
Deze dame is super nerveus.
Hij heet Johannes. En hij heeft prachtige groene ogen. Zijn hele snoet schreeuwt karakter, wijsheid. Hij loopt al een tijdje mee en heeft al wat gezien. We zullen elkander dus wel begrijpen.

Ik hoop alleen dat ik niet al te snel beslist heb. Ik zag zijn oproep. en de tranen sprongen in mijn ogen.
"Ik wil hem!" Schreeuwde mijn hart. "Hij hoort bij mij!"

Aanstaande zaterdag hebben we een date. En als alles goed gaat, komt hij nog voor het einde van het jaar bij me wonen.

Dat gaat snel hè? En daarom ben ik ook zo nerveus.
Wat als het nou niet goed gaat tijdens de date? Of nog erger.. Stel nou dat de date perfect gaat en hij bij me komt wonen. Wat nou als het dan toch nog mis gaat en we uit elkaar moeten? Wordt dat dan niet voor ons allebei een teleurstelling?
Ik zou dat zo erg voor hem vinden. Want hij verdient zo erg een goed thuis.

En ik heb er dan ook zoveel geld in gestoken. Hij heeft speciaal eten nodig. En meneer wil zijn eigen toilet, etensplaats en eigen dieet. Daarnaast wil meneer zijn eigen speeltjes en vast en zeker vergeet ik op het moment nog wel een aantal dingen die op zijn verlanglijst staan.

Maar ik kijk er zo naar uit. Ik zie het al helemaal voor me.
Ik lig in bed en wil uitslapen.
Om 06.30 wiebelt er iets over de deken. Vervolgens voel ik iets nats in mijn oor. Heel even maar. Ik besef het maar nauwelijks. Als het weg gehaald zou zijn, zou ik weer ingedommeld zijn. Maar nee, het nattig blijft. En wordt na een tijdje gevolgd door een snorrend en brommend geluid, dat steeds harder wordt.
Als ik daar niet op reageer, gaat meneer maar op mijn haren staan om mij wakker te krijgen voor zijn eten.

Als kat moet je natuurlijk ook wel een hoop doen om dat vrouw-mens wakker te krijgen en je welverdiende eten te scoren!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten