maandag 17 mei 2021

Vaccinatie van een Wappie

Lieve leukerds een leuke lieverds,

Het is zo ver! Aanstaande zondag krijg ik mijn eerste vaccinatie. En 28 juni de tweede.
Ja ja, ook ik krijg mijn 5G chip en over zeven weken wordt deze geactiveerd. Of voor het eerst uitgelezen, net wat de verlichte zielen erover zeggen.

Ja. Ik ben er eentje die de vaccinatie haalt. En ik zal je precies uit de doeken doen waarom.

'Verlichte' zielen beweren om mij heen nog wel de volgende stellingen:

1: De egoïsten halen de vaccinatie zodat ze weer op vakantie mogen
2: De onwetenden halen hem om ouderen te beschermen.
3:  De meute doet het omdat iedereen de vaccinatie haalt
Maar de realist zegt: God zij dank heb ik gezond verstand en sta ik omkoping niet toe. Blijf zuinig op jezelf, je blijft uniek.

En nog meer stellingen in deze strekking. Vaak zijn de teksten voorzien van vele spel- en taalfouten.
Ook grappig is dat ze het geregeld hebben over dat je gegevens niet veilig zijn en dat er steeds meer druk op je uit wordt geoefend om je gegevens te delen.
Ja, dat is zo. Maar daar gebruiken ze echt die chip niet voor, hoor. Dat hebben ze allang. En je betaalt er vaak ook nog voor. Of je deelt je gegevens in ruil voor 'gratis' diensten en kortingen. Maak je gebruik van één of meerdere van de volgende diensten en producten?:

A: Facebook
B: Google Chrome
C: LinkedIn
D: Twitter
E: Een paspoort waar jij je vingerafdruk voor gaf
F: Tiktok
G: AH Bonuskaart op naam (of andere supermarkt met zo'n optie)
H: Gall en Gall kaart op naam
I: OV chipkaart op naam
J: Een telefoon abonnement
K: Een Smartphone
L: Digi-D
M: Een bankpas
N: Een creditcard
O: Een ANWB pas
P: Een Sociaal Fiscaal nummer (al heet dat tegenwoordig anders)

Gefeliciteerd! Jouw gegevens en persoonlijke informatie zijn allang bekend bij vele instellingen en de overheid En meer afdelingen en bedrijven dan je wilt weten hebben deze gegevens gekregen, van één van deze producten die jij hebt.
En ga de lijst nog eens na. Voor hoeveel van deze diensten heb jij ooit betaald of betaal je nog steeds? Sowieso voor je smartphone en je abonnement. En waarschijnlijk kun jij mijn lijst ook nog wel aanvullen met andere diensten en producten.
Die vaccinatie hoeft dus helemaal niet te worden voorzien van een 'tracking-chip'. Want jij hebt al weet ik het hoeveel kaarten en diensten die alle informatie verschaffen die men nodig heeft. Dat kost de bedrijven niet tot nauwelijks iets. En de overheid is niet gebaat bij het uitgeven van miljarden aan een vaccinatie voor informatie die ze redelijk makkelijk via allerlei kanalen al hebben.

Nee, verlichte ziel. Tot nu toe heb je mijn redenen voor de vaccinatie niet genoemd. Althans... Niet de hoofdreden.
Ik neem de vaccinatie in een verwoede poging mijzelf een beetje te beschermen tegen de domheid van de mensen om mij heen. En zoiets beweerde je inderdaad. Maar niet met mijn insteek
Want iedereen heeft het over het virus, de regels en de bestrijding van regels en het virus. Over een eventueel vaccinatie paspoort en eventuele plicht. (Daar vind ik ook iets van, maar dat is even niet ter zake doende) Maar weet je waar niemand het over lijkt te hebben? De OORZAAK van dit soort pandemieën!

Dit soort ziekten ontstaan omdat de mens al jaren volledig in disharmonie leeft met zichzelf en de natuur. We gaan al jaren voorbij aan alle hints die we krijgen dat het anders moet, kleinschaliger en minder. Dat we niet aan ons ego moeten denken, maar aan de echte behoeften en niet meer moeten nemen dan noodzakelijk.
De start van het virus zou op een Chinese vleesmarkt geweest zijn. Waar vele dieren in kleine kooitjes op elkaar gestapeld zijn. Ben ik nu echt de enige die inziet dat dit voor problemen zorgt? Zieke dieren besmetten andere dieren. En hoe je het ook wendt of keert.... De mens is ook een dier.
We zouden niet naar de andere kant van de wereld op vakantie moeten willen! Elke dag vlees is zelfs slecht voor de gemiddelde mens. Maar al dat consumeren vergiftigt onze geest - we moeten immers steeds meer hebben- en omgeving. Het milieu wordt zieker en zieker. En wij dus ook.
Ik bescherm mezelf tegen al die 'verlichte zielen' die terug willen naar een 'normaal' dat de natuur en het hele ecosysteem systematisch kapot maakt uit hebberigheid en waardoor de natuur dus reageert met allerlei virussen.

Ja. Ook ik ben wappie. Maar op een heel andere manier. En blijkbaar één van de weinigen die denkt dat corona een reactie is van de natuur, omdat wij haar systematisch onteren. En dat wil men graag blijven doen. Dus ik laat me vaccineren.




Geheel de Uwe

Mystic M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten