donderdag 4 juni 2020

Even een geruststelling

Leuke lieverds en lieve leukerds,

Voordat je nu denkt dat ik in een diep zwart gat zit om alles wat ik opschrijf..... Dat is niet zo. Sterker nog. Alles opschrijven lijkt een helende werking te hebben.
Nu ja, schrijven en het feit dat ik weer wat aan lichaamsbeweging doe. Ik doe spieroefeningen en loop elkeddag zo'n drie kwartier. Ook wil ik minimaal 8 glazen water drinken per dag, naast eventuele andere drankjes.
Vanmorgen was ik om 5.57 al de deur uit. En dit is wat ik zoal zie:



Stappen: 5998.

Gisteren bleek de elektrische tandenborstel binnen te zijn gekomen. Altijd met een gewone gewerkt, maar we kregen commentaar op ons poetswerk en de opmerking dat we over moesten stappen op een elektrische.
Voor het eerst in tijden heb ik dus electrisch geschrobd.
Moet eerlijk zeggen..... Dat ik vanmorgen wakker werd voelde mijn mond niet zo plakkerig en had ik ook niet het idee een dood vogeltje te hebben composteren tegen mijn huig.
Maar mijn hemel, die herrie en die trillingen van die borstel door je mond. Net alsof je aan de slag bent met een schuurmachine. Die trillingen lijk ik nu nog te voelen. 
Dat is wennen.


Geheel de Uwe,
Mystic M


Geen opmerkingen:

Een reactie posten