dinsdag 31 augustus 2021

Vakantie log 1

 Lieve leukerds en leuke lieverds,


Wij zijn op Vlaamse vakantie. Even twee weken weg. De afgelopen dagen ben ik vergeten te loggen. Dus nu even snel een samenvatting. Ik hoop nu meer te vertellen


31 augustus.

Afgelopen vrijdag kwamen we aan. In de rust, het boerenleven. Wat je hoort zijn trekkers en andere apparaten die thuishoren op het platteland.

En insecten. Heel. Veel. Insecten.

Het is nu dinsdag en manlief heeft serieus minstens 25 muggen over de kling gejaagd. We hebben citronella gekocht en sinds gisteren branden we die bij ons bed. Binnen 5 minuten zat er dus prompt een giga mug, schuim boven de kaars.

Ander nadeel? In de directe omgeving hebben we de beruchte Belgische wegen. Dus wegplaten, waardoor je door de hele auto schudt als je rijdt. Hoe hard je rijdt doet er niet toe 


Wat een mooie omgeving. Wat een rust! En wat een heerlijk eten en drinken. Van het weekend werkelijk voortreffelijke steak-tartare gehad. Vers, goed bereid. Echt subliem. Dat wil ik nogmaals eten voor we teruggaan.


Verder ook veel hetzelfde. De Zeeman, Kruidvat, Bristol, Hand Anders en zelfs de ING zijn ook hier te vinden. Al is de kleding hier iets anders. Helaas staan de kleuren mij niet. De kleding hier vind ik leuker dan thuis.




Geheel de Uwe,


Mystic M


Geen opmerkingen:

Een reactie posten