woensdag 9 augustus 2023

Er lijkt zich hier zowaar een plan te vormen! Ik heb er helemaal zin in.

Lieve leukerds en leuke lieverds,

Gisteren stond de Leeuwenpoort het sterkste open.
Wat is de leeuwenpoort? Even gekopieerd van holistik.nl:
Sirius is de meest heldere ster aan de hemel. Wanneer deze dinsdag 8 augustus 2023 uitlijnt met de zon in teken Leeuw opent zich een portaal. Een kosmisch portaal: een periode waarin de sluiers tussen alle werelden dun is en de energie op haar hoogst is. Dit portaal, de Lion’s Gate of Leeuwenpoort, opent op woensdag 26 juli en sluit op zaterdag 12 augustus weer. Het hoogtepunt is op dinsdag 8 augustus, tijdens het 8/8 portaal. Deze shift zet al je zintuigen op scherp. Je voelt, ziet en ervaart meer dan gebruikelijk. Dit kan zich onder andere uiten in hoofdpijn, slapeloosheid en vermoeidheid. Als je dit ervaart, dan weet je dat er iets aan het gebeuren is…


Gisteren heb ik dus een manifest aangelegd. Ik heb het universum bedankt voor acht punten waar ik mee geholpen ga worden. Hoofdzakelijk op punten van mijn eigen ontwikkeling. Als ik mijn eigen weg wil gaan, zal ik ook in eigen onderhoud moeten kunnen voorzien en zelfstandig kunnen zijn. En dan nu op zo'n manier dat ik ook nog een goede moeder kan zijn. Dat vind ik in mijn huidige situatie al een heel ding, dus alleenstaand zal het wel helemaal een zwaar verhaal worden.
Dus ik begin bij het begin. Zorg ervoor dat ik een gezonde relatie heb met eten en drinken. Nu ben ik nog op vakantie. En 19 op 20 augustus heb ik waarschijnlijk een avond whisky en sigaren met iemand die een steeds betere vriendin begint te worden. Dat wordt gelijk de laatste avond dramatische hoeveelheden alcohol. Ik hoop daarna tot in ieder geval mijn verjaardag niet meer te drinken. Dat is bijna twee maanden, want mijn verjaardag is op 18 oktober.
Kijken wat er gebeurt als ik besluit niet te drinken. En stiekem hoop ik dat het gewoon klaar is. Dat de dagen van drank voorbij zijn en ik helder door de wereld ga. Dan ben ik ook een betere begeleider.
Daarnaast hoop ik ook beter te kunnen sporten. Mijn lijf weer slank en sterk en lenig krijgen, voor zover mogelijk met mijn beperking. Ik accepteer dat er dingen zijn die ik domweg niet kan. het maakt niet uit hoe hard ik train, of hoe vaak ik iets probeer. Bepaalde dingen kan ik domweg niet. Maar ik ben altijd tegen gehouden met overtuigingen. En ik begin steeds vaker te denken: Stel nou dat ik het wel probeer? Wat is het ergste dat me kan overkomen?
Nadeel is dat ik nu zoveel mogelijkheden en opties zie, dat kiezen bijna onmogelijk is. En ik zal moeten kiezen, want ik kan niet alles aanpakken en oppakken wat me interessant lijkt. Mijn keuze is dus gevallen op de cursus zelfliefde die ik nu volg. En als dat is afgelopen zal ik -naast mijn opleiding- waarschijnlijk een meditatie cursus gaan doe, in de hoop dat ik mijn kunde en technieken kan verdiepen. En wie weet dat ik het ook nog in de toekomst voor mijn werk in kan zetten. Maar dat zien we dan wel.

Er lijkt zich hier zowaar een plan te vormen! Ik heb er helemaal zin in.


Geheel de Uwe,

Mystic M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten