maandag 26 oktober 2020

Zeur alarm!!! Ik wil ook een korset en sexy lingerie!!!!

Lieve leukerds en leuke lieverds,

Mag ik vandaag even huilen? Even klagen, als de vrouw die ik ben. Soms word ik er echt moedeloos van.

Waarom haat men vrouwen met een grote boezem? Want ja, blijkbaar haat men die.
De mannen die bh's ontwerpen, denken dat vrouwen met een cupmaat F of meer geen seksleven hebben of willen, de ontwikkelende vrouwen hebben blijkbaar kleinere borsten en ontwikkelen dus niet uit pure jaloezie.

Al vanaf mijn 14e wil ik korsetten met jarratels. Het liefst in het bordeaux, met veel kant en strikjes. Ik zal je laten blijken dat ik een vrouwtje ben.
Met die leeftijd mocht ik het niet van mijn moeder. Achteraf begrijp ik dat wel, destijds was ik volledig gefrustreerd. Ik zag er destijds niets erotisch in, ik zag alleen maar schoonheid. En, eerlijk is eerlijk. Een jarratel zit mijns inziens vele malen beter dan zo'n stomme panty, dus ik verkies, vanuit comfort en schoonheid, nog steeds de jarratel boven een panty. (Eigenlijk zou ik er weer een hele stapel moeten kopen) Enige nadeel van de gordel: Die kousen zijn er niet in fatsoenlijke dikten te krijgen, dus het is in de winter echt niet te harden zo koud.

Maar goed. Toen ik 14 was verhuisde ik in drie maanden tijd van een B-cup naar een D-cup. In die tijd was er geen korset te krijgen in die maat. Want 'bij deze cupmaat heb je ondersteuning nodig en dat is niet mogelijk in deze stroming van lingerie. En vrouwen met een grotere boezem hebben er geen interesse in.' Dat is serieus tegen mij gezegd. Geloof jij dat?
Toen ik 18 was mocht ik in theorie eindelijk los in de wereld van de lingerie. Op het formaat D-cup waren ze eindelijk wakker geworden. Wat erg meegewerkt zal hebben is dat vanaf de jaren '90 het fenomeen borstvergroting in kwam en er steeds meer vrouwen waren met grotere borsten.
Maar mijn lijf flikte mij een trucje en verhuisde van de behaaglijke D-cup naar een F-cup. Wederom werd mij in elke winkel het smoesje van de ondersteuning op de mouw gespeld. Wanneer ik vertelde dat ze me dat 5 jaar eerder ook probeerden te verkopen over de D-cup, werd ik voor leugenaar uitgemaakt.
Ondertussen zit ik aan de 75 G-cup. Een haast onmogelijke maat. Wanneer ik een lingerie zaak inloop in mijn stad, kom ik gefrustreerd en half huilend weer buiten. Bijna niets te krijgen. En dat wat er te krijgen is, is niveautje liefdes-doder. Je hebt ze vast wel eens gezien. Van die dingen waarbij zelfs je oma vindt dat het wel wat mooier en chiquer mag. Wanneer een hitsige tiener dat als eerste ervaring zou hebben, dan was hij spontaan genezen en werd het celibaat spontaan een aantrekkelijke optie. Dat niveau praten we over.
Het vinden van een leuk korset heb ik al jaren geleden opgegeven. Ook met het wonderlijke wereldwijde web kan ik niets vinden. En dan geef ik geen limitatie op de financiën.
De laatste keer dat ik in de Hunkemöller stond heb ik ook gevraagd of ze in 75G ook bh's hadden waarvan mijn man niet spontaan de scheiding aan zou vragen en monnik zou worden. Ze stonden me aan te kijken alsof ze water zagen branden. Ze snappen serieus de frustratie en het verdriet niet.
Ik hoop serieus dat al mijn afval gedoe er ook in resulteert dat ik één of twee cupmaten kleiner  krijg. Bij Pabo en Christine le Duc is dan weliswaar ook geen korset te krijgen in die maat, maar ze hebben in ieder geval wel leuk speelgoed in E en F cup.

Zit er verder nog een moraal aan het verhaal? Hooguit deze: 1: BH ontwerpers zijn gemene klootzakken en trutten. (Want in grote maten is er bijna niks leuks te krijgen. En als je een dame bent met een AA of A cup denken ze ook nog steeds dat je een tiener bent en ijsjes en hartjes op je bh wilt, verder niks) 2: Je wilt echt geen grotere boezem. Tenminste, niet voorbij een E-cup.
En verder kan ik je dan nog verklappen dat van die grote tieten vaak in de weg zitten. Bij het uitoefenen van yoga tot het fatsoenlijk willen schrijven met de linkerhand.

Zo. Ik ben uit gezeurd. Dit lucht op. En nu maar hopen dat er een paar ontwerpers zijn die dit lezen, de frustratie niet alleen herkennen maar ook erkennen en mooie bh's gaan ontwerpen voor dames met een grote en een kleine cupmaat. Ik ben ze nu al eeuwig dankbaar.
En mocht jij in mijn maat ergens een bh zien die wel te pruimen is... Stuur vooral een link. Het is dat ik al getrouwd ben. Anders had je het ding vervolgens persoonlijk mogen uitproberen.



Geheel de Uwe,

Mystic M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten