woensdag 8 september 2021

Vlaamse vakantie log 7

 Lieve leukerds en leuke lieverds,



11:48

Vandaag is de laatste dag dat we wat kunnen doen.

Online wordt beweerd dat het vandaag voorlopig de laatste mooie dag is en dat het morgen gaat regenen. Aangezien we vrijdag alweer naar huis moeten, hebben we maar besloten dat morgen inpak-dag is. En even naar de markt voor eten.

Op dit moment stiefelen manlief en dochterlief weer ergens door het bos. Ik wilde ook, maar mijn hart is weer van de kook. Ik zit tussen de 169 en de 185 aanslagen per minuut. Erg vermoeiend. En verdrietig, want dit deel van dat hele grote bos dat we al een week aan het exploreren zijn is erg mooi.


Voor mijn gevoel hebben we nog geen tiende van de omgeving gezien. En Brugge en Gent zijn we niet eens in geweest.

We zijn er al helemaal uit. We komen in deze omgeving nog minstens twee keer terug. Ik zou hier wel ergens een vakantiehuisje willen hebben.


17:45

Hartritmestoornis is weer onder controle. Maar door de energie die zo'n aanval kost en de warmte, gebeurt er verder niet veel meer.

Een laatste was in de machine gegooid, de afwasmachine gevuld en aangezet. Het huis wat schoongemaakt. Ik heb alvast mijn tas ingepakt en ben spullen gaan opruimen die we hier niet meer zullen gebruiken.

Hier inpakken is een stuk makkelijker dan in Nederland was. Nu hoef ik natuurlijk niet na te denken of ik alles wat nodig is aanwezig is. Ik moet gewoon herkennen wat van ons is en wat daarvan de vuilnisbak in moet en wat mee.


Ik sta er een beetje tweeslachtig in. Aan de ene kant wil ik heel graag weer naar huis. Naar waar alles bekend is en waar ik niet bang ben om een fout te maken. Waar ik de mensen weer volledig kan verstaan en waar mijn vrienden zijn.

Aan de andere kant ben ik smoorverliefd op het mooie landschap, de mensen, het eten en de rust. Ik denk serieus een plek te hebben gevonden waar ik zou kunnen aarden, zonder dat ik er (in de buurt) ben opgegroeid.

Maar bovenal hoop ik mee te kunnen nemen dat je ook hard kunt werken en alles kunt doen zonder stress. Daar zijn Vlamingen echt meesters in. Hopelijk mag ik daar ook een graantje van meepikken.



Geheel de Uwe,


Mystic M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten