woensdag 12 juli 2023

Een extra gaatje in het lijf

Lieve leukerds en leuke lieverds,

Mystic heeft iets nieuws.
Een maand of drie had ik al twee nieuwe tattoos toegevoegd in mijn collectie.
Eerst had ik mijn tepelpiercing weer open laten schieten, tot verrassing van mijn man. Ik had er namelijk niets over gezegd, in een opwelling de piercing weer laten plaatsen en 's avond in bed kwam hij in ene  iets extra`s tegen.
Een anderhalve maand later, ergens halverwege april, kwamen er in één keer twee tattoos bij. Met het idee van de bewuste tattoos liep ik al langer rond. Nu ja, eentje van de twee. De laatste kerstkaart die mijn vader geschreven heeft. Die staat nu voor altijd op mijn schouder. Ook het ik het ; teken laten tatoeëren. Ik lijdt al sinds mijn tienertijd aan depressies en heb ptss. Dus ik vond hem wel van toepassing. Die ; was een extraatje, maar manlief was op de hoogte van het feit dat ik de kerstkaart ging laten zetten. Dus dat miezerige extra vlekje kon er ook wel bij

Twee weken geleden kreeg ik weer de kolder in mijn kop. En ik heb mijn man gelijk een rolberoerte gegeven met de vraag: Wat vind je ervan als ik een tongpiercing laat zetten? 
De mond zakte open, hij was serieus 5 minuten stil. Toen vroeg ik maar of hij mij wel gehoord had. Ja, hij had me gehoord. Hij wist gewoon niet wat hij denken moest. Euhmmmm.... Nee??? Ik weet het niet? Het is jouw lijf? Waarom?
Hij heeft er een tijdje over nagedacht. Uiteindelijk werd hij neutraal. Maar nu hij van de ergste schok bekomen is.. Ik wil eigenlijk ook een Virtical Clit Hood. (Zoek maar op. En ja, hij zit inderdaad daar dan.) Daar reageerde meneer dan weer wel enthousiast op. Dat wond hem op. Het feit dat we dan wel weer een maand met condooms mochten gaan rotzooien kon hem niet deren.

Desalniettemin... Vandaag had ik dus een afspraak bij de piercingshop. Er zit een prachtig  staafje door mijn tong. Drie dagen dikke tong, praten met uitdagingen en slis, vier weken mondwater en zoutoplossingen gebruiken, eten met hindernissen en drie weken geen 'oraal verkeer'.

Ik kan sinds vanmiddag mijn mond maar half opentrekken, krampen in de kaken en als ik eet reageren mijn tanden als een gek op hitte en kou. Het lijkt serieus alsof ik in minstens drie kiezen een gat heb zitten, dat mega reageert op het eten. Veel krijg ik dus niet naar binnen, wat dan weer wel een positieve invloed kan hebben op mijn weegschaal. Hé, bekijk het van de zonnige zijde!
Hopelijk gaat het snel beter. Vooral dat trekkende gevoel is drama.

Over twee weken mag er een nieuwe piercing in, wanneer de zwelling in mijn tong minder is geworden.
En ergens halverwege augustus komt er een nieuwe piercing bij.
Daarna even sparen, dan komt er een stippellijn met het bekende schaartje van 'hier afknippen' boven het litteken van mijn keizersnede. En dan wordt het sparen geblazen voor de grotere tattoos.


Geheel de Uwe,

Mystic M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten