woensdag 7 juni 2023

Too great a Love

Too great a Love

I met you on that fateful day 
I saw the hurt and the longing
I tasted the beauty and the love
I felt the fear and anger
And I began to love and care for you
I do NOT want you as my man
Because I love and care
I want to hug you
I want to ruffle your hair
I want to give you that one hysterical laugh of pure and innocent joy
Because that is what you need
And how much I love you

Deze is genoteerd in mijn telefoon op 4 maart 2023.
Of de tekst ook (volledig) van mij is weet ik niet. Nu heb ik wat gegoogled en ik ben niets tegengekomen dat er op lijkt. Dus de kans is best groot dat ik dit getikt heb. Daarnaast is het een tekst die ik best kan schrijven en hoe ik vele mannen benaderd heb.
Eigenlijk best verdrietig. Stuk voor stuk waren het mannen die ik liefhad. Mannen waar ik op zich best een relatie mee aan wilde gaan. Maar juist omdat ik ze zo graag lief wilde hebben, liet ik ze los. En ik zag dat hun behoefte naar onschuldige liefde groter was dan hun behoefte aan een liefdespartner. Dan gaf ik dat en liet ze weer los. Dat deed ik, dat doe ik, dat zal ik altijd doen.
Met als gevolg dat er waakvlammen in mijn hart zitten, van potentieel geliefden.
Ik heb ze allemaal zo lief en hoop dat ze zich mijn schaterlach nog herinneren. Ze hadden het zo nodig.



Geheel de Uwe,

Mystic M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten