maandag 28 september 2020

Onderwerp U aan de Liefde. Deel 11: Adoreer de vrouwelijke schoot.

Lieve leukerds en leuke lieverds,

Wij vrouwen zijn wonderbaarlijke en onbegrijpelijke wezens.
En ik geen ruiterlijk toe, ik begrijp ons ook niet.  Hopelijk is deze ontboezeming verfrissend. Ik begrijp mezelf soms niet eens. Laat staan dat ik chocola kan maken van wat sekse-genoten allemaal bedenken.
Zelf probeer ik de wereld altijd zo simpel mogelijk te maken, alles overzichtelijk te houden en zo min mogelijk drama te creëren. Niet dat dit lukt, want het drama zoekt mij altijd op. Drama komt geregeld voor in huize Mystic M, kan ik echt niets aan doen. Waarschijnlijk heeft dat te maken met mijn genetische aanleg voor depressie en de hersenbeschadiging die ervoor zorgt dat bepaalde belangrijke hormonen minder goed hun weg vinden in mijn lichaam.


In ieder geval... Vrouwen zijn onbegrijpelijk. En magisch.
Wij creëren en vermeerderen alles wat we krijgen. Op zich heb ik het daar wel eerder over gehad, maar het kan geen kwaad dat nog eens te herhalen.
Omdat wij in het verleden echter klein gekregen zijn door middel van het inbinden van onze schoot, ga ik het daar nu maar eens over hebben.

Seks en vrouwen is een vreemde verbintenis. Aan de ene kant moeten we er met zijn allen van genieten. Het is mode om lekker te doen wat je wilt en ik lijk geen jongere meer te kennen die niet aan open relaties doet. (Of ik ken gewoon de wildere jongeren, dat kan ook.) Aan de andere kant moeten wij nog steeds oppassen met wat we doen. Een meisje kan heel snel als slet te boek staan en als hoer. -Ik kan het weten. Ik werd als slet en hoer weggezet omdat ik vriendschappelijke banden onderhield met mannen. Ik was nota bene nog maagd, maar dat deed er in het verhaal niet toe.- 
De vrouwelijke schoot is een thuishaven voor de man, welke hij maar wat graag uitdiept en onderwerpt.

Maar lieverds, de vrouwelijke schoot is heilig. Het is een plek van creatie. Een plek die je zou moeten betreden in aanbidding en adoratie. Het is geen bezet gebied waar mannen zich dronken, gefrustreerd, woedend of in machtswellust toegang toe kunnen forceren. Als man dien je nederig te zijn en de plek met liefde te benaderen. (Wat er vervolgens tussen jullie twee gebeurt.... Daar bemoei ik me niet mee. Have fun.)
Vrouwen van nu zijn meer dan enkel de dochters van heksen die men niet heeft weten te verbranden. En wij hebben ongekende krachten, die voortvloeien uit de schoot. Ook de kracht om mannen aan ons te onderwerpen. Dat kunnen wij met diezelfde schoot en één hitsige, broeierige kus. Wanneer een vrouw dat goed aanpakt, ligt hij voor haar op de knieën. -Je moet je alleen afvragen of dat is wat je wilt, maar dat is natuurlijk weer een ander verhaal.- 
De schoot is waar ideeën vandaan komen. De stroming van leven, nieuwe bronnen.  Zij is de bron van leven, letterlijk en figuurlijk. Herstel haar dus in de eer die haar toekomt. En dat is vele malen meer dan enkel een broedplaats voor nageslacht of een opslagplaats van zaad. Haar vruchtbaarheid bestaat niet enkel om om een man te dienen. Zij dient zichzelf en de hele gemeenschap, met de ideeën waar ze mee komt en de plannen die zij uitwerkt.
De vrouw dient haar schoot zich weer toe te eigenen. Te erkennen, er niet bang voor te zijn of te denken dat deze enkel gericht is op seks. Dat is zij ook, dat is een belangrijke basis. Maar er zit meer in. Wat dat is varieert van vrouw tot vrouw. Ieder heeft immers haar eigen talenten. Maar haar schoot verbergt de basis van haar essentie, de plek waar alles wat mooi, heilig en goed is ontstaat en ontkiemt.
Ben je de weg kwijt? Weet je niet hoe je de aanbidding van je eigen schoot moet doen? Waar je beginnen moet? Volg dat ene dunne stroompje. Zij zal je leiden naar de bron.

En heren.... De volgende keer dat jij je een weg baant naar het heilige der heilige van een vrouw, sta even stil bij de plek die je betreedt. Neem drie minuten de tijd om te beseffen wat er daar allemaal gebeurt en geniet daarna met volle teugen, in nederigheid, van het wonder dat je betreden mag. 





Geheel de Uwe,


Mystic M.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten