donderdag 13 augustus 2020

Mijn coach is een beetje van zijn voetstuk gevallen.

Lieve leukerds en leuke lieverds,


Ja, ik geef het toe. Mijn emoties lijken nog het meest op een windvaantje. Alle kanten op. Zal wel. Het is maar zo. 

Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld. In Tim. De cursus die hij geeft zal ik gewoon volgen. Hij is sterk, heeft nu al effect en kan me alleen maar verder helpen. Maar zijn dating kanalen zijn een beetje oneerlijk. Althans.. Zo komt het nu op mij over.

Ik vond hem op youtube. Hier legt hij aan vrouwen uit wat mannen vooral willen, wat ze niet willen en wat jij kunt doen om te krijgen wat je wilt. Af en toe vond ik het een beetje ver gaan, maar ach. Ik hoef nog steeds niet aan de man, ik wil juist mijn man  wat meer plezieren. Dus dat hij allerlei tips geeft is handig. Kan ik toepassen op manlief. En het werkt, zoals eerder gezegd, als een tierelier.

Allereerst ben ik gaan praten. Praten over seks. Dat is echt een mega stap voor mij, omdat ik nu eenmaal een verleden heb van aanranding, geweld (de tattoo op mijn voet staat daar omdat het een litteken verbergt. Er is door iemand een peuk op uitgedrukt.) en verkrachting. Daar heb ik nog wat over gezegd. Dat dit eenmaal gedaan was, ben ik doorgegaan op wat manlief eventueel zou willen. Toen hij daar weinig over zei ben ik zelf maar op onderzoek gegaan. Zo handig, google onder je vingertoppen! Je kunt er letterlijk alles op vinden. Dus sinds een paar tips van Tim, knalt het weer in onze slaapkamer.


We gaan weer terug naar Tim. Want hij had aangegeven dat hij ook een mannenkanaal heeft. En ik was wel nieuwsgierig wat hij daar dan doet.

Was ik nou maar niet op onderzoek gegaan. Ook dat kanaal heb ik gevonden en bekeken. Hij kletst daar met ene Sander. Sander stelt vragen, Tim zit een beetje stoer te doen, sterke verhalen te vertellen en geeft antwoord. En de manier waarop ze over vrouwen praten, is soms gewoon onterend, gemeen en denigrerend.

Daarnaast kwam ik erachter dat hij zo'n zes jaar geleden een heeft geschreven over versieren. Hij heeft er 203 vrouwen mee te bed gekregen en geeft tips en trucs. Hoe word je een harteloos verleider. Hoe laat je vrouwen denken dat een trio of enkel seks zonder verbintenis een goed idee is. Hoe laat je een vrouw denken dat ze speciaal is, terwijl je nog steeds denkt aan voetbal.

Kijk, dat hij daarover schrijft is prima. Al doet hij 1000 vrouwen. Als hij daar gelukkig van wordt en al die vrouwen doen vrijwillig en in volle bewustzijn van zijn intentie mee, best. Als die meiden weten dat het gaat om een one-night-stand en gaan daarmee akkoord hoop ik dat ze veel plezier hebben. Ik heb niks tegen een goede wip. Sterker nog....

Nou heeft hij volgens zijn facebook profiel al zes jaar een vriendin, maar het is hun zaak. Blijkbaar vindt zij het goed dat hij nogal wild doet op deze manier. Ik hoop dat ze gelukkig zijn. En dat zij dezelfde condities geniet en uitbuit.


Tot nu toe gaat het allemaal nog goed. Ik hoop de tactiek van de mannen die hij in zijn boek omschrijft te kunnen herkennen. Ik slacht ze met liefde af. Ik ben een volgster van onder andere Freija, Noorse Godin van de liefde en oorlog. Haar motto is: If you can't lay 'em, slay 'em. 'Mannen' die mij voor één nacht hun bed in proberen te krijgen, slacht ik met liefde mentaal af. Hun ego is er enkel om op te schieten en met de grond gelijk te maken. En het liefst er nog doorheen. Freija give me strength.

Zoals je merkt vind ik het niet echt leuk, maar ach. Laat mij met rust en je ego heeft niets te vrezen. Ik ben niet geïnteresseerd in een one-night-stand (nooit geweest) en ben enkel een slet voor mijn man. Ik ben zeg maar exclusief.

Wat is er dan wel erg?

Hij zegt tegen mannen dat ze er vooral voor moeten gaan om haar de eerste date het bed in te krijgen. Dat, wanneer je afstandelijk doet, de vrouwen op je af vliegen. Je moet haar hard voor je laten werken. Wanneer je een meid leuk vindt, flirt dan ook met andere vrouwen. Het liefste pal voor haar neus, want een vrouw voelt zich ook geïntimideerd wanneer je al je peilers enkel op haar richt. (Heb ik persoonlijk nog nooit last van gehad. Ik geniet met volle teugen wanneer ik alle aandacht krijg. Maar dat zal aan mij liggen.)

Tegen vrouwen zegt hij vervolgens doodleuk: Wát je ook doet, ga NIET de eerste date al gelijk met hem naar bed. Denk zelfs na over of je hem überhaupt zoent. Wat dat betreft kunnen we wat leren van de oudere generatie, waar er bijna niemand direct met elkaar te bed gaat. Hij moet hard voor je werken. Geef hem absoluut niet alles.

Ben ik nu de enige die vind dat hij een beetje tegenstrijdig is in wat hij verteld aan mannen versus vrouwen? Is het niet juist beter om te kijken of je elkaar een beetje kunt vinden met respect?

Beste Tim. Zoals je af en toe praat. Hoe zou jij het vinden als een andere man zo zou praten en opscheppen over jouw vrouw of zus als overwinning? Ik vermoed dat je dan niet blij zou zijn. Dus waarom behandel jij anderen dan wel zo?


Zoals gezegd. Mijn cursus blijf ik volgen. Hij helpt me wel. De kanalen blijf ik ook volgen. Ik kan er immers van leren. (Hoe herken ik fout gedrag. Een hele goeie)

Maar ik hoop serieus dat Tim in de tussentijd wat heeft bijgeleerd en wat vriendelijker zal gaan doen.


Geheel de Uwe,


Mystic M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten