dinsdag 25 augustus 2020

Onderwerp U aan de liefde. Deel 2: Kuis versus preuts

Leuke lieverds en lieve leukerds,


Over hoe een vrouw dient te zijn, wordt van alles gezegd en gedacht.

Per regio en tijdsbestek is daar nogal wat verschil in te vinden. Kijk bijvoorbeeld naar de Grieken en Romeinen, bij wie seks iets was dat je met menigeen had en deelde. Daarbij werd geen onderscheid gemaakt in leeftijd, geslacht of seksuele voorkeur. Het was iets dat vrijelijk werd gedeeld en gebruikt werd om van alles te krijgen. Ook in lesbische en homoseksuele seks. Het kwam geregeld voor. Ook wanneer de mannen en vrouwen in kwestie niet lesbisch of homoseksueel waren. Deze twee volken deden daar destijds niet moeilijk over.

Bij de Vikingers en de Germanen werd er ook redelijk ruim gedacht. Homoseksualiteit werd niet ontkent, al werd het ook niet geheel geaccepteerd. Daar is de informatie niet geheel duidelijk over. Aan de ene kant zou het ontvangen fout zijn, maar als je de heilige geschriften erop naslaat zie je ook bij de goden genoeg gerotzooi. Loki (uit het Noorse pantheon) is nota bene tweeslachtig en heeft kinderen gebaard. Dus ik denk dat de gedachtegang daarover net zo veelzijdig was als dat hij nu is. De één zal er geen probleem van maken, de ander zal je erom verguizen. Maar seks in het algemeen was leuk en werd gedeeld. Het werd als raar gezien als je het huwelijk in ging als maagd. 

Pas sinds de kerstening is seks een beetje in het taboe sfeertje terecht gekomen. Sinds we onze oude religies hebben afgelegd is er een deken gelegd over genot. En dan nog wel het meeste over het genot van de vrouw.

Dat de man geniet kun je niet voorkomen. Het zal wel moeten. Er moeten immers kindertjes komen. En om dat voor elkaar te krijgen zal een man moeten ejaculeren. (Prachtig woord vind ik dat. Heerlijk plastisch) Daarom is, sinds de late 19e eeuw eerst een beetje in het geniep maar later steeds openlijker, seks voor mannen nog wel oké. Mannen mogen het er over hebben, mannen mogen het lekker vinden en er ook op uit zijn om het zoveel mogelijk te krijgen. Wanneer een man meerdere vrouwen in de week doet, is het geweldig en een reden om bewonderd te worden door zijn vrienden.

Bij ons vrouwen ligt het wel even anders. Wij mogen er nauwelijks over praten en eigenlijk al helemaal niet in het openbaar. Het feit dat ik deze logs schrijf onder een pseudoniem is daar al bewijs van. Het feit dat ik je een kijkje geef in mijn ziel zonder enige vorm van censuur zou een reden kunnen zijn voor anderen om mij te bespotten, wanneer ze erachter komen wie ik ben. Geklets achter mijn rug, misschien zelfs openlijk te schande gezet worden. Een vrouw die praat over seks is de natte droom van bijna elke man (heb ik mij laten vertellen), maar wordt door een ander deel van de mensheid niet geaccepteerd.

Nu weet ik niet of dat enkel niet geaccepteerd wordt door andere vrouwen, of dat ook mannen meedoen in het spotten terwijl ze ondertussen zo'n beetje over de betreffende vrouw heen kwijlen. Ik ben daar eerlijk gezegd nooit zo mee bezig geweest. Wel weet ik dat wanneer een vrouw meerdere mannen tegelijk heeft ze wordt aangezien als hoer. En dat is door zowel mannen als vrouwen.


Persoonlijk vind ik dat 'Eén man met 10 vrouwen is stoer, één vrouw met tien mannen een hoer' zo hypocriet als maar kan. Zeker in de 21e eeuw zouden wat dat betreft de regels toch wat meer gelijk getrokken moeten zijn. Wanneer een vrouw een slet is omdat ze met meer dan bv 15 man het bed heeft gedeeld, is een man ook een slet als hij met meer dan 15 vrouwen de lakens heeft gedeeld. En dit getal zuig ik even uit mijn duim. Ik heb daar persoonlijk helemaal geen mening over. Met hoeveel mannen en/of vrouwen jij de lakens deelt moet je lekker zelf uitmaken. Daar heb ik helemaal niets mee van doen en een ander ook niet.

Het enige waar ik me eventueel druk over kan maken, is of jij wel eerlijk bent naar degene waar je het bed mee in stapt. Wanneer je dit doet om één nachtje lol te hebben, hoop ik dat je dat niet doet onder valse voorwendselen. Wees eerlijk, geef aan dat het je gaat om één nacht lol. Wanneer de andere partij het daarmee eens is, prima. Heb veel plezier met elkaar en doe het veilig. Wil de andere partij niet aan een one-night-stand doen? Laat dan die persoon voor wat het is en ga op jacht naar een ander. Ik kan me niet voorstellen dat er in het nachtleven niemand anders te vinden is die het wel met je eens zal zijn en meegaat. En anders zijn er nog altijd allerlei clubs te vinden waar swingers komen en waar vrije seks te verkrijgen is. Al zou ik niet weten hoe dat werkt en moet je voor informatie daarover dus niet bij mij zijn. Maar met google onder je vingertoppen kom je toch een heel eind, dacht ik zo.


In ieder geval... De vrouw hoort nog steeds een beetje preuts te zijn. Wij mogen het er niet over hebben en moeten voor de buitenwereld naïeve en deugdelijke wezentjes zijn. Vervolgens dienen wij ons wel te laten opjagen door een man, om dan te transformeren tot een volleerde nymfomane slaaf die elke gril van de man zich laat welgevallen.

Er zit echter een heel verschil tussen het zijn van kuis en preuts, beste mensen. En ik zal het verschil uitleggen met mezelf als voorbeeld.

Ik heb het bed niet met veel mannen gedeeld. Wanneer je alleen de mannen rekent met wie ik vrijwillig seks had, kunnen ze allemaal netjes op één hand. Tel je daar mijn verkrachters bij, dan heb ik twee handen nodig. Eventueel dan ook mijn aanranders nog, maar dan is het nog steeds twee handen.

Door de verkrachtingen en aanranders was ik de lol in seks een tijd kwijt. Je kunt stellen dat ik jarenlang een abonnement had op egoïstische kloothommels die enkel aan zichzelf dachten en mijn genot niet alleen niet interessant vonden, door één persoon werd het actief de grond in geboord. Ik mocht niet gillen, spartelen, bijten, krabben of laten blijken dat ik iets leuk vond. Tsja, dan is de lol in het spelletje snel weg, kan ik je verzekeren. En dat heeft tot gevolg dat seks niet interessant gevonden wordt.

Bij mij duurde het ook heel lang voor ik er überhaupt de lol weer van inzag. Ondertussen maak ik weer geluid en spartel ik weer lustig in het rond. Bijten en krabben doe ik niet meer. Of ik nu weer net zoveel spartel en geluid maak als vroeger, weet ik niet. Ik moet iedere keer toch weer even los komen. Maar mijn man en ik vermaken onszelf met elkaar.

En dat is misschien nog wel het ergste. Ik ben kuis mensen, ik slaap niet met een ander dan mijn man. Maar ik ben niet preuts. Ik vrij bijna dagelijks met mijn man. Soms zelfs twee of drie keer per dag. En daarnaast sla ik ook gerust de hand aan mezelf, omdat manlief er even niet is, om wat voor reden dan ook. Zelf-beminning zorgt ervoor dat je weet wat je lekker vindt en waar je opgewonden van wordt. Je kunt beter communiceren naar je partner wat je lekker vindt en dus kun je elkaar beter beminnen in bed. Met fantastische seks tot gevolg, vaker dan één keer in de week.

Ik kan het iedereen aanraden, zelf-beminning. Je wordt er gelukkiger door en je testosteron gehalte gaat omhoog, waardoor je ook meer zin in seks hebt met je man. En wat is er mis met regelmatig vrijen met je partner? Er mag misschien nog steeds raar gekeken worden wanneer een vrouw toegeeft niet genoeg te hebben aan twee keer in de week. Maar als we dat voor elkaar zouden kunnen krijgen, lopen er een stuk minder gefrustreerde mannen rond. Ik durf te wedden dat er dan minder wordt vreemdgegaan en er een stuk minder stellen uit elkaar gaan.

Noem mij een nymfomane, een slet of, wat kan mij het ook schelen, een hoer. Ik vraag er geen geld voor en zeker niet aan mijn man, dus ik zou niet weten hoe ik een hoer zou moeten zijn. Ik ben hartstikke kuis, ik wil geen ander dan mijn man. Maar ik wil hem wel elke dag. En het liefste twee keer. Je kunt prima kuis zijn, zonder preutsheid. Ik in ieder geval wel.


Ik kijk nu al uit naar vanavond. Ik had hem beloofd dat hij het dan voor het zeggen heeft. *Zuchttt*


Geheel de Uwe,


Mystic M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten